Kam s reklamou

Nejlépe viditelná reklama by byla na továrním komíně. Tu by přehlédl skutečně asi jen málokdo. Jen by bylo třeba sehnat někoho, kdo by tam vylezl a také ji tam namaloval, případně jen nějak umístil. To chce ovšem objednat výškové práce a ty nejsou jedny z nejlevnějších. No, ale dost o komínu, o tom se zde bavit nebudeme. Podíváme se na lepší místa, kam reklamu umístit.

Taška zatím bez reklamy

Rozhodně také záleží, jak bude veliká, protože to je asi nejdůležitější kritérium. Pokud si myslíte, že malá reklama nemá smysl, mýlíte se. Hodně společností má reklamy třeba na propiskách, zápalkách a jinde. Prostě na malých plochách. Jenže taková reklama nejde přečíst z delší vzdálenosti.

Proto nastupuje střední velikost a ta se již dá umístit skoro všude. Na tričko, na stěnu, jako obraz na zeď. Nebo třeba na nákupní tašku. A jsme u toho. Teď to spadlo. Bum.

Ano, na nákupní tašce jsou reklamy zcela běžné a neříkejte, že jste se s tím nesetkali. Je dobře viditelná, je to celé čitelné a uvidí to spousta lidí, protože pokud tašku používáte, chodí lidé kolem vás, a navíc vy kolem nich. Takže výhoda takové reklamy je snad každému jasná a nelze její výhody popřít.

Potom si pak můžete všimnout, že reklamní tašky jsou povícero druhů. Asi nejlevnější reklama bude na taškách igelitových. Tam je to jednoduché, kdežto u těch plátěných je již třeba řešit například barvy. Protože pokud reklama po prvním vyprání zmizí, nebyly to dobře investované peníze. A zákazník jistě chce, aby například logo jeho firmy bylo na tašce co nejdéle. Do toho své peníze dal, a chce, aby se mu nějak vrátily.

Taška s reklamou

Zajímavý počin je dávat svou reklamu na tašky papírové, které se nejlépe recyklují a u nás se ještě stále nepoužívají v takovém množství, jak by měly. Umístit na ně reklamu lze, ale je nutno počítat s tím, že ji člověk použije jednou či dvakrát a pak ji vyhodí. Zda tam tedy reklamu dát, to je jen na úvaze zadavatele.